Он-лайн платформа за малкия и средния бизнес
Banqup е платформа за дигитален офис и управление на бизнеса, използвана от над 1 млн. компании в Европа. Освен детайлна информация за текущото финансово състояние на фирмата (вземания, задължения, падежи, спешни задачи и др.) предлага множество функционалности за улесняване на ежедневната работа - автоматизирана OCR обработка на разходни документи, електронно фактуриране, дигитален архив, управление на плащанията, дашборд за управление на паричния поток. Автоматизира обмена на документи между счетоводната компания и нейните клиенти

МСП от 32 държави управляват бизнеса си с Banqup

Ползи за Вас:
Дигитализира работата с документи, спестява разходи и ресурси за обмяната и съхранението на фактури, отчети, договори и т.н.;
Имате поглед върху състоянието на бизнеса си и нужната Ви информация по всяко време и от всяко свързано с Интернет устройство;
Мобилно приложение за максимално удобство;
Изцяло съобразена с европейските регулации за електронна идентификация, електронно отчитане и електронно фактуриране.
Нашите предимства:
Гарантиран 24/7 достъп до важната за Вашия бизнес информация;
Доказано в практиката решение, използвано в цяла Европа от стотици хиляди малки и средни бизнеси;
Постоянно развитие съгласно изискванията на клиентите и на регулациите.
Месечни пакети на конкурентни цени според нуждите и размера на бизнеса.